Main Dengan Tukang Urut – Pengalaman Indah Tak Lupa

Antara masalah yang sering dihadapi lelaki adalah masalah tenaga batin dan untuk itu, memang perlukan urutan lah. Tak tahu nak cari tukar urut di mana, aku pun pergilah ke pusat refleksologi yang ada di Johor Bahru ini. Memang niat datang ke sini nak urut sahaja tapi tak sangka sampai dapat main dengan tukang urut sekali.

Masalah yang aku hadapi ini adalah, benda tu susah pulak nak keras. Aku syak mungkin sebab kerja dalam aircond dan kalau bersenam tu pun seminggu sekali je, jadi memang ada masalah la nak keras. Dah baca macam-macam tapi salah satu carangan adalah dengan cari tukang urut. Sebab aku tak tahu kat mana tukang urut ni, aku pun pergi lah ke pusat refleksologi yang banyak terdapat di Johor Bahru ini.

Cari punya cari, jumpalah satu dekat area Kempas ini. Jadi cubalah masuk dan tanya apa pakej yang ditawarkan. Pakej yang dia bagi tak banyak, ada satu tu urut satu badan RM60 je sejam, tanpa berlengah, ambil pakej yang tu dan lihat apa hasilnya. Yang urut aku ni amoi Cina dan memang tak berapa fasih cakap Melayu, ada juga bual-bual tu pun tanya dalam bahasa Inggeris.

Bila sampai dalam bilik tu, dia mintak aku buka baju dan seluar, termasuklah seluar dalam sekali. Bertelanjanglah aku dalam tu dan dia cuma tutup aku dengan tuala good morning je. Tanpa semena-mena, dia pun bukak la semua pakaian dia. Dalam hati aku, ni nak urut ke nak apa ni. Lepas tu aku pun baringlah dekat katil yang ada dan sambil-sambil dia urut tu aku cakap kat dia yang aku nak urut batin, tak berapa keras sangat. Dia kata OK dan dia kata kalau nak urut batin, kena tambah RM50 lagi, aku pun ok je la. So aku layan je la urutan dia selama 40 minit.

Lepas 40 minit tu, dia pun mulalah pegang aku punya batang. Gosok-gosok kasi keras. Sambil gosok tu, dia jilat-jilat kepala kemaluan dan telur memang buat aku nak meletup. Aku perasan dia senyum je kat aku dan bila sampai masa, aku pun terpancut la dan dia pun lap je dengan tisu.

Aku ingatkan urutan batin ni macam mana, rupanya gosok-gosok sampai keluar air je. Dah alang-alang gosok tu biar je la. Yang penting keras.

Untuk Yang Hadapi Masalah Sama Dengan Aku

Jadi untuk yang ada problem susah nak keras tu, ada beberapa tips lain selain daripada ke tukang urut dan main dengan amoi cina tukang urut ni, nak atau tak nak memang kena makan supplimen untuk kuat. Aku rekemen supplimen ini yang pertama adalah Jus Gulsan untuk kesihatan badan lelaki secara keseluruhan. Bagus makanan jus delima ini dan harganya pun tidaklah terlalu mahal.

Satu lagi aku rekemen dapatkan ekstrak tongkat ali untuk kuatkan tenaga batin. Bukan setakat itu, memang gerenti keras dan tegap la lepas ni. Apapun, ini adalah antara tips untuk anda. Satu lagi boleh tengok-tengok apa yang ada di SINI kalau anda nakkan lebih banyak info.

Amalkan gaya hidup yang sihat terutama kalau anda mempunyai masalah ini dan selalu bersenam. Senaman seminggu sekali pun sudah memadai untuk kesihatan batin anda.