Cerita Main Dengan Doktor Perempuan Cantik

Kali ini aku nak kongsi sikit kisah benar cerita main dengan doktor perempuan yang duduk kat sebelah rumah sewa aku. Untuk pengetahuan korang, aku ni bekerja sebagai Engineer di salah sebuah kilang di Senai dan aku pula tinggal di kawasan apartment di area Skudai. Kebetulah, rumah sebelah aku ni ada la seorang perempuan yang duduk dan beliau merupakan seorang doktor di Hospital Sultanah Aminah. Nama doktor ini boleh je dipanggil Amirah.

Memang aku perasan waktu kerja dia ni boleh dikatakan tak normal mungkin kerana doktor baru. Nak dijadikan cerita, pada suatu hari aku pun pegila tukar minyak hitam kereta tidak jauh daripada rumah kerana kat situ ada bengkel kawan aku. Bila jadi macam tu, jek yang digunakan tu tiba-tiba tak stabil dan serpihan tu terkena la pulak kat tangan aku, nasib baik ada jam tangan tapi luka la pulak.

Bila jadi macam tu aku pun balik dan kawan aku tu pun dah mintak maaf kat aku. Bila sampai rumah je kebetulan doktor tu pulak nampak tangan aku ni dah berdarah, dia terus panggil dan tanya kenapa? Aku cakap la kena serpihan kaca, lepas tu dia terus panggil aku masuk rumah dia. Aku pun tanpa berlengan masukla dalam rumah dia.

Kejadian Menarik di Rumah Doktor

Kalau nak ikutkan, doktor ni manis orangnya. Kulit cerah dan cantik. Dia pun cubala merawat aku dengan bagi beberapa alatan first aid kit yang ada. Penat la jugak dengar bila dia kata memang kena ada alatan macam ini di rumah, untuk kecemasan katanya. Aku pun angguk je la, nak buat macam mana.

Sambil-sambil dia rawat tu, aku pun cuba-cuba la tanya, dah ada boyfriend ke belum? Lepas tu dia senyum je. Pelik pulak aku bila dia senyum je. “Awak rasa?”. Aku pun jawab la “Takkan la doktor cantik macam Dr Amirah ni tak de lagi yang punya” Lepas tu dia pun senyum lagi dan aku pun buat tak tahu je.

Tak lama lepas tu, dia kata dia nak masuk bilik air kejap, nak mandi. Pulak, aku fikir nak mandi apa pulak waktu-waktu tengah nak merawat aku ni, aku pun ye kan je. Sementara tunggu cik Doktor ni mandi, sempat la jugak tengok-tengok hiasan rumah dan lain-lain. Gambar dan apa yang aku nampak memang doktor ini tak la tersusun sangat, “bolehla offer tolong kemas rumah” jawab aku dalam hati.

Tak lama lepas tu doktor ni pun keluarla daripada bilik air dengan berkemban tuala. Nampaknya betis dengan pehanya yang putih memang menggiurkan. Masa tu dia dah perasan yang aku asyik tengok dia je tapi nak buat macam mana kan sebab memang berpakaian macam tu depan aku, aku pun tengok la dia. Sambil dia pakai tuala tu, boleh pulak dia kemas-kemas barang sambil-sambil menunduk, nampak la pangkal peha dia yang putih dambil dia cakap “maaf la rumah saya ni bersepah sikit”. Aku yang dalam hati ni tengah geram pun balas “Takpe Doktor, kalau tak ada sesiapa yang nak kemas, saya boleh je datang sini tolong kemaskan” hebat tak pick up line aku?

Lepas tu doktor tu pun tengok aku, sempat la aku main mata dengan doktor. Hehe, kalau nak tahu sambungan cerita main dengan doktor ini, tunggu sambungan akan datang. Tu belum lagi cerita doktor main dengan pesakit yang aku tetiba jadi pesakit dia buat role play.

Sambil-sambil tu boleh tengok apa yang ada di sini untuk dapatkan apa yang anda mahukan. Gerenti puas hati.

Leave a Comment